Porządek obrad
3.
Przyjęcie porządku obrad.
4.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji Rady Gminy Kłodawa.
5.
Rozpatrzenie sprawozdania z działalności międzysesyjnej.
6.
Podjęcie uchwał w sprawach:
a)
przyjęcia "Lokalnego programu wspierania edukacji uzdolnionych dzieci i młodzieży w Gminie Kłodawa" (druk 73);
b)
zmiany uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat za pobyt i maksymalnej opłaty za wyżywienie w żłobkach, dla któych organem prowadzącym jest gmina Kłodawa (druk 74);
c)
uchwalenia "Programu współpracy Gminy Kłodawa z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2023r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie na 2025 rok (druk 75);
d)
wyrażenia zgody na wydzierżawienie części nieruchomości stanowiącej własność Gminy Kłodawa oraz zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia tej umowy (druk 76);
e)
wyrażenia zgody na wydzierżawienie częśći nieruchomości stanowiącej własność Gminy Kłodawa oraz zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia tej umowy (druk 77);
f)
przyjęcia regulaminu określającego zasady wyznaczania skladu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji (druk 78);
g)
nadania nazwy ulicy w miejscowości Różanki (druk79);
h)
określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na terenie Gminy Kłodawa (druk 80);
i)
zmiany uchwały budżetowej Gminy Kłodawa na 2024 rok (druk 81);
j)
zmiany Wieloletniej Ptognozy Finansowej Gminy Kłodawa (druk 82).
7.
Interpelacje i zapytania radnych.