« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia.

2. Stwierdzenie quorum.

3. Przyjęcie porządku obrad.

4. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji Rady Gminy Kłodawa.

5. Rozpatrzenie sprawozdania z działalności międzysesyjnej.

6. Podjęcie uchwał w sprawach:

a) przyjęcia "Lokalnego programu wspierania edukacji uzdolnionych dzieci i młodzieży w Gminie Kłodawa" (druk 73);

b) zmiany uchwały w sprawie ustalenia wysokości opłat za pobyt i maksymalnej opłaty za wyżywienie w żłobkach, dla któych organem prowadzącym jest gmina Kłodawa (druk 74);

c) uchwalenia "Programu współpracy Gminy Kłodawa z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2023r. o działalności pożytku publicznego i wolontariacie na 2025 rok (druk 75);

d) wyrażenia zgody na wydzierżawienie części nieruchomości stanowiącej własność Gminy Kłodawa oraz zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia tej umowy (druk 76);

e) wyrażenia zgody na wydzierżawienie częśći nieruchomości stanowiącej własność Gminy Kłodawa oraz zgody na odstąpienie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia tej umowy (druk 77);

f) przyjęcia regulaminu określającego zasady wyznaczania skladu oraz zasady działania Komitetu Rewitalizacji (druk 78);

g) nadania nazwy ulicy w miejscowości Różanki (druk79);

h) określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na terenie Gminy Kłodawa (druk 80);

i) zmiany uchwały budżetowej Gminy Kłodawa na 2024 rok (druk 81);

j) zmiany Wieloletniej Ptognozy Finansowej Gminy Kłodawa (druk 82).

7. Interpelacje i zapytania radnych.

8. Wolne wnioski.

9. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej